სტატისტიკური ანალიზი
ქართული ენა და ლიტერატურა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
7848
|
7586 (96.66%)
|
36.83
|
61.39
|
60 (5)
|
II
|
7741
|
7459 (96.36%)
|
38.77
|
64.62
|
60 (21)
|
III
|
7857
|
7597 (96.69%)
|
36.98
|
61.63
|
60 (17)
|
IV
|
7771
|
7488 (96.36%)
|
38.35
|
63.92
|
60 (17)
|
V
|
7847
|
7590 (96.72%)
|
38.57
|
64.29
|
60 (14)
|
VI
|
10
|
10 (100%)
|
33.40
|
55.67
|
48 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის
გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს აბიტურიენტთა 96.56 %.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 3.44 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
193
|
(10;20]
|
480
|
(20;30]
|
1398
|
(30;40]
|
2595
|
(40;50]
|
2384
|
(50;60]
|
798
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
144
|
(10;20]
|
423
|
(20;30]
|
1094
|
(30;40]
|
2327
|
(40;50]
|
2599
|
(50;60]
|
1154
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
184
|
(10;20]
|
474
|
(20;30]
|
1394
|
(30;40]
|
2613
|
(40;50]
|
2291
|
(50;60]
|
901
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
139
|
(10;20]
|
373
|
(20;30]
|
1241
|
(30;40]
|
2501
|
(40;50]
|
2438
|
(50;60]
|
1079
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
167
|
(10;20]
|
437
|
(20;30]
|
1163
|
(30;40]
|
2294
|
(40;50]
|
2667
|
(50;60]
|
1119
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
0
|
(10;20]
|
0
|
(20;30]
|
3
|
(30;40]
|
5
|
(40;50]
|
2
|
(50;60]
|
0
|
ზოგადი უნარები (სომხურ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
601
|
455 (75.71%)
|
34.45
|
43.06
|
69 (2)
|
II
|
1
|
1 (100%)
|
43.00
|
53.75
|
43 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის
გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს აბიტურიენტთა 75.75 %.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 24.25 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;13]
|
7
|
(13;26]
|
167
|
(26;39]
|
231
|
(39;52]
|
133
|
(52;65]
|
57
|
(65;80]
|
6
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;13]
|
0
|
(13;26]
|
0
|
(26;39]
|
0
|
(39;52]
|
1
|
(52;65]
|
0
|
(65;80]
|
0
|
ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
2573
|
1657 (64.4%)
|
30.89
|
38.61
|
72 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის
გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
კონკურსში მონაწილეობას აგრძელებს აბიტურიენტთა 64.4 %.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 35.6 % -მა.
