სტატისტიკური ანალიზი საგნების
მიხედვით
ქართული ენა და ლიტერატურა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
7951
|
7621 (95.85%)
|
37.12
|
61.86
|
60 (17)
|
II
|
7830
|
7499 (95.77%)
|
37.77
|
62.95
|
60 (29)
|
III
|
7987
|
7668 (96.01%)
|
37.62
|
62.70
|
60 (10)
|
IV
|
7861
|
7526 (95.74%)
|
36.32
|
60.54
|
60 (18)
|
V
|
7966
|
7591 (95.29%)
|
38.01
|
63.36
|
60 (10)
|
VI
|
5
|
5 (100%)
|
41.40
|
69.00
|
57 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.27 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
229
|
(10;20]
|
641
|
(20;30]
|
1330
|
(30;40]
|
2286
|
(40;50]
|
2360
|
(50;60]
|
1105
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
203
|
(10;20]
|
500
|
(20;30]
|
1249
|
(30;40]
|
2347
|
(40;50]
|
2454
|
(50;60]
|
1077
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
183
|
(10;20]
|
451
|
(20;30]
|
1247
|
(30;40]
|
2628
|
(40;50]
|
2553
|
(50;60]
|
925
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
247
|
(10;20]
|
583
|
(20;30]
|
1444
|
(30;40]
|
2464
|
(40;50]
|
2277
|
(50;60]
|
846
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
173
|
(10;20]
|
486
|
(20;30]
|
1163
|
(30;40]
|
2546
|
(40;50]
|
2534
|
(50;60]
|
1064
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
0
|
(10;20]
|
0
|
(20;30]
|
1
|
(30;40]
|
2
|
(40;50]
|
0
|
(50;60]
|
2
|
ზოგადი უნარები (სომხურ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
627
|
500 (79.74%)
|
38.95
|
48.69
|
74 (1)
|
II
|
1
|
1 (100%)
|
41.00
|
51.25
|
41 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 79.78 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 20.22 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;13]
|
3
|
(13;26]
|
156
|
(26;39]
|
199
|
(39;52]
|
132
|
(52;65]
|
112
|
(65;80]
|
25
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;13]
|
0
|
(13;26]
|
0
|
(26;39]
|
0
|
(39;52]
|
1
|
(52;65]
|
0
|
(65;80]
|
0
|
ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
2601
|
1753 (67.4%)
|
33.08
|
41.35
|
74 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 67.4 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 32.6 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;13]
|
71
|
(13;26]
|
933
|
(26;39]
|
824
|
(39;52]
|
495
|
(52;65]
|
231
|
(65;80]
|
47
|
ინგლისური ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
7639
|
7313 (95.73%)
|
45.91
|
65.59
|
70 (222)
|
II
|
7534
|
7198 (95.54%)
|
45.27
|
64.67
|
70 (200)
|
III
|
7583
|
7204 (95%)
|
46.41
|
66.31
|
70 (230)
|
IV
|
7527
|
7155 (95.06%)
|
46.53
|
66.48
|
70 (224)
|
V
|
7616
|
7228 (94.91%)
|
47.86
|
68.37
|
70 (228)
|
VI
|
5
|
5 (100%)
|
55.40
|
79.14
|
70 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.25 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.75 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
162
|
(11;22]
|
1262
|
(22;33]
|
933
|
(33;44]
|
843
|
(44;55]
|
1093
|
(55;70]
|
3346
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
336
|
(11;22]
|
1172
|
(22;33]
|
846
|
(33;44]
|
828
|
(44;55]
|
1168
|
(55;70]
|
3184
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
213
|
(11;22]
|
1105
|
(22;33]
|
893
|
(33;44]
|
867
|
(44;55]
|
1162
|
(55;70]
|
3343
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
204
|
(11;22]
|
1095
|
(22;33]
|
872
|
(33;44]
|
864
|
(44;55]
|
1096
|
(55;70]
|
3396
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
178
|
(11;22]
|
930
|
(22;33]
|
863
|
(33;44]
|
850
|
(44;55]
|
1196
|
(55;70]
|
3599
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
0
|
(11;22]
|
0
|
(22;33]
|
0
|
(33;44]
|
1
|
(44;55]
|
1
|
(55;70]
|
3
|
რუსული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
1329
|
1198 (90.14%)
|
45.59
|
65.13
|
70 (14)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 90.14 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 9.86 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
73
|
(11;22]
|
155
|
(22;33]
|
120
|
(33;44]
|
176
|
(44;55]
|
271
|
(55;70]
|
534
|
გერმანული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
239
|
219 (91.63%)
|
46.73
|
66.76
|
70 (7)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.63 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.37 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
10
|
(11;22]
|
28
|
(22;33]
|
23
|
(33;44]
|
29
|
(44;55]
|
40
|
(55;70]
|
109
|
ფრანგული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
36
|
33 (91.67%)
|
40.5
|
57.86
|
61 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.67 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.33 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
1
|
(11;22]
|
5
|
(22;33]
|
7
|
(33;44]
|
4
|
(44;55]
|
15
|
(55;70]
|
4
|
მათემატიკა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 51
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
7892
|
7002 (88.72%)
|
18.92
|
37.10
|
51 (6)
|
II
|
7873
|
6828 (86.73%)
|
19.95
|
39.11
|
51 (22)
|
III
|
1
|
1 (100%)
|
39.00
|
76.47
|
39 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 10.2 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 87.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 12.27 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;8]
|
559
|
(8;16]
|
3344
|
(16;24]
|
2094
|
(24;32]
|
1131
|
(32;40]
|
493
|
(40;51]
|
271
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;8]
|
464
|
(8;16]
|
3125
|
(16;24]
|
2222
|
(24;32]
|
1067
|
(32;40]
|
587
|
(40;51]
|
408
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;8]
|
0
|
(8;16]
|
0
|
(16;24]
|
0
|
(24;32]
|
0
|
(32;40]
|
1
|
(40;51]
|
0
|
ისტორია
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
6534
|
6331 (96.89%)
|
32.15
|
53.58
|
60 (3)
|
II
|
6424
|
6254 (97.35%)
|
33.05
|
55.09
|
60 (22)
|
III
|
6546
|
6394 (97.68%)
|
30.83
|
51.38
|
60 (7)
|
IV
|
4
|
3 (75%)
|
33.75
|
56.25
|
55 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 97.3 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 2.7 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
37
|
(10;20]
|
681
|
(20;30]
|
2513
|
(30;40]
|
1915
|
(40;50]
|
985
|
(50;60]
|
403
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
38
|
(10;20]
|
672
|
(20;30]
|
2233
|
(30;40]
|
1919
|
(40;50]
|
1012
|
(50;60]
|
550
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
93
|
(10;20]
|
1243
|
(20;30]
|
2197
|
(30;40]
|
1594
|
(40;50]
|
943
|
(50;60]
|
476
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
1
|
(10;20]
|
0
|
(20;30]
|
0
|
(30;40]
|
2
|
(40;50]
|
0
|
(50;60]
|
1
|
გეოგრაფია
ტესტის მაქსიმალური ქულა 59
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
2253
|
2008 (89.13%)
|
28.77
|
48.76
|
57 (2)
|
II
|
1
|
0 (0%)
|
10.00
|
16.95
|
10 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14.75 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 89.09 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 10.91 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;9]
|
35
|
(9;18]
|
472
|
(18;27]
|
592
|
(27;36]
|
555
|
(36;45]
|
402
|
(45;59]
|
197
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;9]
|
0
|
(9;18]
|
1
|
(18;27]
|
0
|
(27;36]
|
0
|
(36;45]
|
0
|
(45;59]
|
0
|
ბიოლოგია
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
3665
|
3083 (84.12%)
|
35.39
|
50.56
|
69 (6)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 17.5 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 84.12 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 15.88 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
122
|
(11;22]
|
911
|
(22;33]
|
790
|
(33;44]
|
649
|
(44;55]
|
656
|
(55;70]
|
537
|
ქიმია
ტესტის მაქსიმალური ქულა 63
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
2609
|
2032 (77.88%)
|
30.08
|
47.74
|
63 (7)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15.75 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 77.88 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 22.12 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
287
|
(10;20]
|
590
|
(20;30]
|
521
|
(30;40]
|
460
|
(40;50]
|
418
|
(50;63]
|
333
|
ფიზიკა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 63
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
945
|
582 (61.59%)
|
23.54
|
37.37
|
63 (2)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15.75 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 61.59 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 38.41 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
208
|
(10;20]
|
276
|
(20;30]
|
177
|
(30;40]
|
132
|
(40;50]
|
88
|
(50;63]
|
64
|
ლიტერატურა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
1302
|
1208 (92.78%)
|
38
|
54.28
|
67 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 17.5 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 92.78 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 7.22 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
40
|
(11;22]
|
116
|
(22;33]
|
283
|
(33;44]
|
444
|
(44;55]
|
327
|
(55;70]
|
92
|
ხელოვნება
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
234
|
218 (93.16%)
|
37.74
|
53.91
|
68 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 17.5 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 93.16 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 6.84 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;11]
|
2
|
(11;22]
|
31
|
(22;33]
|
61
|
(33;44]
|
63
|
(44;55]
|
57
|
(55;70]
|
20
|
სამოქალაქო განათლება
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
2358
|
2026 (85.92%)
|
29.89
|
49.82
|
58 (2)
|
II
|
1
|
0 (0%)
|
10.00
|
16.67
|
10 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 85.88 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 14.12 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
118
|
(10;20]
|
541
|
(20;30]
|
589
|
(30;40]
|
550
|
(40;50]
|
423
|
(50;60]
|
137
|
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
1
|
(10;20]
|
0
|
(20;30]
|
0
|
(30;40]
|
0
|
(40;50]
|
0
|
(50;60]
|
0
|
ოსური ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი
|
აბიტურიენტთა რაოდენობა
|
ზღვარი გადალახა
|
საშუალო ქულა
|
საშუალო სირთულე
|
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
|
I
|
5
|
5 (100%)
|
45.6
|
76
|
58 (1)
|
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ
ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად
ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 100 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 0 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება - ჰისტოგრამა
ინტერვალი
|
სიხშირე
|
(0;10]
|
0
|
(10;20]
|
0
|
(20;30]
|
1
|
(30;40]
|
0
|
(40;50]
|
2
|
(50;60]
|
2
|